• pagina-head-01
  • pagina-head-02

U nostru scopu è squadra, Benvenuti à visità Realfortune

Qingdao Realfortune Home Design & Creation Co., Ltd hè stata custruita in u 2005 è simu un fabricatore di casalinghi orientatu à u disignu, chì fabrica una varietà di prudutti da vasu di vetru tradiziunale, luce di ventu di vetru, porta candele à lampadina LED decorativa moderna in diversi disinni. .

Semu particularmente forti in u sviluppu di novi prudutti cù tecnulugia innuvata, è creanu novi articuli cù i nostri caratteri unichi.Cù un grande sustegnu di più di 280 fabbriche qualificate è boni cooperati, simu capaci di cunsulidà tante cose diverse cum'è vetru, legnu, polyresin, ceramica, metallu, fiori artificiali, luci led, candele è fà a nostra propria cullezzione speciale di decorazioni di casa. prudutti.

circa-img-02

Sutta a dirigenza efficaci di u nostru direttore generale Mrs. Ma, a nostra cumpagnia hè sempre più populari trà i nostri clienti in casa è in l'esteru, chì gode di una alta reputazione in a stessa linea di cummerciale.Attachemu impurtanza à l'abilità di u nostru staffu è u spettaculu di talentu, è avà ci sò 7 dipartimenti separati è ben sviluppati incaricati di a nostra operazione generale di a cumpagnia.U nostru capu, a Sra Ma, ci incuraghja micca solu à travaglià più duramente, ma ancu à rinfurzà noi stessi è poi rializà u nostru valore.

cultrue-01
cumpagnia-03
mostra 04

A satisfaczione di u cliente hè u nostru scopu.Ogni cliente hè attribuitu cù u so propiu esecutivu di contu è attachemu una grande impurtanza à un approcciu persunale, chì hè assai apprezzatu da i nostri clienti.Dedicatu à un strettu cuntrollu di qualità è à un serviziu attentu à i clienti, i nostri membri di u staffu espertu sò sempre dispunibili per discutiri e vostre esigenze è assicurà a piena satisfaczione di u cliente.

Cù u nostru dipartimentu di cuncepimentu innuvatu, chì cerca constantemente idee è cuncetti novi di produttu, Realfortune hè sempre capaci di sviluppà novi cullezzione chì sò in a tendenza."Custruì una nova marca di fabricazione cinese cù qualità è innovazione" hè a nostra missione.

Realfortune aderiscerà à a so integrità è à l'innuvazione serve à i clienti più preziosi è aghjurnà i nostri prudutti secondu e diverse esigenze di u mercatu.

Sè site interessatu à u nostru disignu è a garanzia di qualità, per piacè, ùn esitate micca à cuntattateci, facemu u nostru massimu per furnisce u serviziu integratu è stabilisce a nostra cooperazione à longu andà.

nutizie-2-1

Tempu di Postu: Aug-08-2022