• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Benvenuti à u ghjornu Naziunale è fighjate u filmu

In u vaghjimu d'oru di uttrovi, a stagione di a cugliera, per celebrà u 73 anniversariu di a fundazione di a Republica Populari Chine, accolta u 20. Avemu da stà fideli à a nostra aspirazione originale, mantene a nostra missione fermamente in mente, prumove megliu u patriotismu, è suscita l'entusiasmu di tutti per amà u Partitu è ​​u patriotismu.Realfortune hà urganizatu tuttu u persunale per realizà l'attività tematica di re-caminà stabilisce Strada di paese.
Avemu stallatu una bella scena in scena è furnisce diversi tipi di snacks per tutti.

1

Natu sottu a bandiera rossa, longu in a brisa di primavera.
Avemu a furtuna di nasce in Cina è cresce in Cina!
Ci hè un tipu d'amore indicible in u core, chjamatu a patria.
In Cina, ci hè un gruppu di persone chì meritanu esse ricordati, chjamati l'antenati rivoluzionari.
Ricordemu di quella storia attraversu u filmu, per cunnosce a ghjente, e cose. Sentimu u putere spirituale chì portanu.È seguitemu u so esempiu, cresce più forte nantu à a strada.

2

U filmu "Founding of a Republic" sceltu sta volta hè basatu annantu à a vittoria di a Guerra Anti-Japanese.Conta a storia di u cursu gloriosu da e tortuose difficultà sperimentate da a nova Cina à a vittoria finale.In u cursu di sta vittoria, duvemu à u spiritu di i nostri antenati chì anu travagliatu inseme, uniti è indomitable.

3

In u travagliu, i metudi è u spiritu di i nostri antenati sò sempre applicabili.U travagliu inseme per superà e difficultà, analizà è risolve e difficultà inseme, avè un spiritu indomabile, è ùn siate micca facilmente scunfitti.In Realfortune, i culleghi sò partenarii chì pudete travaglià inseme, hè u vostru sognu di realizà a piattaforma, ma ancu u vostru sustegnu assai forte!

4


Tempu di Postu: Dec-25-2022