• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Realfortune - celebrazione di fine di l'annu 2022

In 2022, QINGDAO REALFORTUNE HOME DESIGN & CREATION CO., LTD hà passatu u 18th annu.
E maree rifluiscenu è scorri, l'anni passanu,
In u 2022, continueremu à superà e difficultà mentre a marea cresce è l'anni passanu.Ogni matina è sera, a precipitazione in u passatu, ushering in new light.2023, travagliemu inseme per migliurà.

1 (1)

A celebrazione di a fine di l'annu 2022 di QINGDAO REALFORTUNE HOME DESIGN & CREATION CO., LTD hè stata tenuta in Haier Intercontinental Hotel u 7 di ghjennaghju di u 2023.
Avemu aspittendu à participà à sta grande riunione di u persunale di Realfortune.

Induve hè, vene l'energia.A matina, u sgiò Liu ci hà purtatu un cursu assai maravigliosu, l'amici anu à sente attenti.U successu di una persona dipende di u so mudellu mentale.A vita ùn hè micca sceglie u sognu, ma u sognu ci sceglie.

2

 

U cursu di codici vitali dopu meziornu.Attraversu u numeru di anniversariu per spiegà u potenziale di talentu individuale è i tratti di personalità, l'esplorazione misteriosa è scientifica.U pòpulu ascultò ecstaticly, è pocu à pocu trovu u so veru sè in l'analisi di u maestru.

3 (1)

Ci hè felicità è crescita.Cum'è a notte fala, a festa di Realfortune principia.

4

Premii annuali di cunferenza:

 

Millioni di premiu di i clienti
Premiu per u sviluppu di a nova pianta
Amazon Awards di l'annu
Premiu di Design di i prudutti più venduti
Through Thick and Thin Award (5 anni, 10 anni)

Felicitazioni à tutti i vincitori.Pigliemu sta gloria è rispunsabilità inseme à e muntagne è i mari.

5

Prestazione annuale: ballu caldu, cantu soulful, recitazione di puisia sincera, cross-dressing unicu ...... Di solitu partenarii low-key ognunu cù cumpetenze uniche, anu spettaculi di talentu maravigliosi.

6 7

Un gruppu di pirsuni like-minded curriri inseme, daretu à avè una storia strada, testa falà un ritmu fermu, circà una distanza chjara, à traversu a muntagna è fiumi à beddu bonu, 2023 Realfortune, vi splendore in u novu annu.

 

 


Tempu di post: 14-Jan-2023