• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Maison&Objet Paris-Paris Nord Villepinte

Tempu:19-23 ghjennaghju.2023

Locu: Parigi

展会-5(1)

2023 Paris Fashion Home Decoration Design Exhibition (Organizazione SAFI), durata di mostra: 19 di ghjennaghju à u 23 di ghjennaghju di u 2023, locu di esibizione: Francia - Parigi -82 Avenue des Nations, 93420 Villepinte, Francia - sobborgo nord di Parigi di Villepinte Exhibition Center, organizzatore: Cumpagnia SAFI, tenuta duie volte à l'annu, zona di esibizione: 130.000 metri quatratu, visitatori: 75.755 persone, u numeru di espositori è marche di espositori righjuntu 3.460.

MAISON & OBJET, a prima mostra di design di decorazione di a casa in u mondu, hè una di e trè mostre famose in Europa.U più grande incantu di l'Esposizione di Decorazione di a Casa di Parigi hè chì pò vede puntualmente l'ultime tendenze in l'industria internaziunale di a decorazione di a casa, induve pudete gode di e tendenze di a moda di casa liberate da i prufessiunali.

MAISON&OBJET, cù u so lussu, design, decoru è accessori, rapprisenta mobili cuntempuranei, ornamenti, artighjanali, accessori per a casa, accessori di moda, arte di ristorante, vestiti per a casa, tessili per a casa / carta da parati / carta da parati, soluzioni architettoniche, rigali, articuli di aromaterapia è altri cutting- tendenze di moda di punta, purtendu l'ultima tendenza di a moda di casa globale.

In più di a nova tendenza di l'industria di decoru in casa, questu annu MAISON & OBJECT serà una integrazione di design multi-categuria, grida in grassu "Let's call the world Maison!""U stilu di vita eleganti è ghjucabile si sparghje rapidamente.

A mostra hè a mostra più influente di a decorazione di a casa è a dicurazione in Europa, è ancu a più impurtante vane di l'industria per sviluppà u mercatu europeu.

 

Gamma di mostre:

Museo di stile naziunale: Integra l'ispirazione è u cuncettu di decorazione multietnica

Padiglione di tessili: Top tessili di casa necessità quotidiane è ornamenti di tela, decorazione tessili di casa.

Cucina è Design House: Decorazione d'arte vivente intornu à a tavola, a cucina è l'alimentariu.

Padiglione di Decorazione: Una mostra cumpleta di novi Windows in u campu di l'arredamenti di casa, decorazioni urbane è cuntempuranee, cortini, arte di tela.

Esposizione d'Arte è Artigianali: L'opere uniche di i disegnatori, l'artigiani è l'artisti è una squisita creatività artigianale, cuncettu mudernu, moda è bellezza si mischianu attraversu l'accessori più di moda

Arte di arredamentu di l'internu: Mostra marchi famosi internaziunali di casa, decorazione di a casa.


Tempu di posta: 08-Jan-2023