• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Cumu decorate a vostra casa cù vasi

多层瓶 (3)(1)

I vasi sò una bella manera di decorate a vostra casa è aghjunghje un toccu di eleganza è stile à ogni stanza.Eccu alcuni cunsiglii per decorate a vostra casa cù vasi:

1.Choose a taglia è a forma ghjusta: Cunsiderate a dimensione è a forma di u vostru vasu basatu annantu à u spaziu chì vulete decorate.Un vasu altu è slender funziona bè nantu à un mantellu, mentre chì un vasu più largu serà bellu nantu à una tavula o scaffale.

2.Pick the right flowers: I fiori chì sceglite di mette in u vostru vasu pò fà una grande diferenza in l'aspettu generale è u sensu di a stanza.Sceglite i fiori chì cumplementanu i culori è u stilu di u vostru decoru.

3.Mix and match: Ùn àbbia paura di mischjà è mischjà diverse dimensioni è forme di vasi per creà una mostra unica è interessante.

4.Add some greenery: Ùn avete micca sempre aduprà fiori in u vostru vasu.Aghjunghjendu un pocu di verde cum'è felci o succulenti pò dà a vostra casa una sensazione fresca è naturale.

5.Use vasi cum'è pezzi standalone: ​​Vases ponu esse belli nantu à u so propiu, ancu senza fiori o verdura.Aduprate cum'è pezzi standalone per aghjunghje un toccu di eleganza à ogni stanza.

6.Pudete ancu sceglie di cumminà diverse ogetti cù u vasu, cum'è fiori, fiori secchi, rami, petri o altri oggetti decorattivi.
Fiori: I fiori posti in vasi ponu aghjunghje una vitalità è vitalità à a casa.Sceglite i fiori chì currispondenu à u culore è u stilu di a vostra casa, chì ponu fà a vostra casa più bella.
Fiori secchi: I fiori secchi ùn ponu micca solu aghjunghje bellezza à a casa, ma ancu ponu esse guardati per un bellu pezzu.Mettite fiori secchi in vasi per aghjunghje calore è romantica à a vostra casa.
Rami è foglie: Pone rami è foglie in vasi per aghjunghje un gustu naturali è frescu à a vostra casa.Sceglie rami è foglie chì currispondenu à u culore è u stilu di a vostra casa, chì ponu fà a vostra casa più armoniosa.
Petri è acqua: Petri è acqua in u vasu, ponu aghjunghje un sensu simplice è mudernu per a casa.Sceglite petri è vasi adattati, ponu fà a casa più di moda.
Oggetti decorativi: In più di fiori è rami è foglie, pudete ancu sceglie qualchì ughjettu di decoru per mette in u vasu, cum'è fiori artificiali, perle, ghjoculi chjuchi, etc., chì ponu aghjunghje un divertimentu è una personalità à a casa.


Postu tempu: Apr-16-2023