• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Decorazione cù vasi - 10 manere di creà belli displays

Vasisò una bella manera di decorate a vostra casa.Ch'ella sia decorata cù belli fiori o cum'è ornamentu, un vasu hè u toccu finale à ogni stanza.
Da i vasi di fiori delicati è i disinni di vetru classicu à i bollitori d'epoca è i POTS d'oliu rusticu, ci sò una varietà di cuntenituri chì ponu esse aduprati cum'è vasi per vede i fiori, è parechji pareanu cusì belli cum'è pezzi stand-alone in u disignu interiore.
Puderanu ancu esse disposti in una varietà di manere, in gruppi nantu à mantelpieces o tavule laterali, o individualmente in u centru di a tavola di pranzu.

1 (1)

Per aiutà vi ispirate, avemu cullatu una gamma di belli idee di vasi decorattivi, cù qualchi cunsiglii pratichi da l'esperti nantu à induve metteli è quali vasi aduprà per decorate certi fiori.

Decorate cù vasi - Da induve principià
Quandu si tratta di decoru cù vasi, sceglite u vasu ghjustu hè chjave, perchè pò trasfurmà e mostra fiurali.
Se ricevi un grande bouquet di fiori, vulete assicurà chì avete vasi di a forma ghjusta per vede, o chì un vasu ben sceltu pò elevà i fiori più umili in un bellu centru o arrangiamentu, cusì avete una scelta di dimensioni è disegni da sceglie.
In ogni casu, ùn ci hè bisognu di riempie vasi cù fiori per fà li vede belli, pezzi di dichjarazione cù forme scultoree, disinni artighjanali dipinti à a manu, o fatti di belli materiali chì mostranu textures maravigliose, rustiche o riflettenti, ponu esse stupente da sè stessu o. in un gruppu curatu.

3

1.Sceglite u vasu ghjustu per i vostri fiori
2.2.Linea A Mantel With Artisgian Vessels
3.3.Crea un centru di tavulinu cù un charm vintage
4.4.Disposà Vasi Artigianali nantu à Scaffali
5.5.Illumina Un Corridoio
6.6.Aduprate Un Vasu Altu Per Rami Sculpturali
7.7.Mostra Vasi di Vetru Culuratu
8.8.Coppia di vasi di diverse altezze
9.9.Aduprate Vessels Vintage
10.10.Riempite brocche cù fiori secchi

4

Pudete decorate cù un vasu viotu?
Iè, pudete decorate cù vasi vacanti.Hè finitu i ghjorni chì i vasi si pusonu in l'armadiu è sò stati purtati in occasione.Parechje vasi pareanu bè viotu cum'è pienu, è ponu esse aduprati per belli mostra nantu à i so propiu, cusì ùn ci hè bisognu di mette una volta chì i fiori sò fatti.


Tempu di Postu: Mar-04-2023