• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Fiera di Canton - Fiera di Importazione è Esporta in Cina

Tempu: 15 - 19 Apr 2023
Locu: Guangzhou, Cina

Fiera di Canton, cunnisciuta ancu cum'è Fiera di Importazione è Esporta di Cina, hè una fiera biannuale chì si svolge in Guangzhou, Cina.A fiera hè tenuta da u 1957 è hè a più grande fiera cummerciale in Cina.A fiera attrae millaie di cumpratori è venditori da u mondu sanu, facendu unu di l'avvenimenti più impurtanti in u calendariu di u cummerciu mundiale.
A Fiera di Canton hè tenuta in trè fasi, ognuna di cinque ghjorni, è presenta una larga gamma di prudutti di diverse industrii.A prima fase di a fiera si cuncentra in l'elettronica, l'apparecchi di casa, èilluminazioneprudutti.A seconda fase mette in risaltu tessili, vistimenti è beni di cunsumazione (Cum'èvasu di vetru), mentre chì a terza fase mostra macchinari, hardware è materiali di custruzzione.
A fiera offre un'eccellente opportunità per i cumpratori è i venditori di scuntrà, negoziate è affari.I prudutti in mostra sò d'alta qualità è sò un prezzu competitivu.A fiera hè una piattaforma per i pruduttori per mostrà i so ultimi prudutti, innovazioni è tecnulugia.
A Fiera di Canton ùn hè micca solu un locu per vede è cumprà prudutti;hè ancu una excelente opportunità per amparà nantu à l'ultime tendenze è sviluppi in l'industria.Seminari è attelli sò urganizati durante a fiera, induve l'esperti sparte a so cunniscenza è insights nantu à diversi temi ligati à l'industria.
A fiera hè ancu un'eccellente opportunità per i cumpratori stranieri per avè un visu di e capacità di fabricazione di a Cina.Parechji cumpratori visitanu fabbriche è stabilimenti di fabricazione dopu à a fiera per capiscenu megliu u prucessu di produzzione è e misure di cuntrollu di qualità.
A Fiera di Canton hè un avvenimentu massivu, è a navigazione à traversu pò esse abbastanti per i visitori per a prima volta.Tuttavia, l'urganizatori anu facilitatu à i visitori di truvà u so modu intornu à u campu di fiera, cù signalazioni è carte furnite in tuttu u locu.A fiera furnisce ancu servizii di traduzzione, rendendu più faciule per i cumpratori stranieri per cumunicà cù i venditori.
In cunclusioni, a Fiera di Canton hè un avvenimentu essenziale in u calendariu cummerciale mundiale.Offre un'eccellente opportunità per i cumpratori è i venditori di scuntrà, negoziate è affari.A fiera mostra una larga gamma di prudutti d'alta qualità da diverse industrii è hè ancu una piattaforma eccellente per amparà l'ultime tendenze è sviluppi in l'industria.


Tempu di post: 19-mar-2023