• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Ambiente in u mondu - Messe Frankfurt

Tempu: 3-7 FEB.2023
Locu: Francoforte

展会-4(1)

2023 Frankfurt Consumer Goods Fair Spring (AMBIENTE), Ora: 03 di ferraghju 2023 ~ 07 di ferraghju 2023, locu: Germania - Francoforte - Ludwig-Erhard-Anlage 160327 Frankfurt A. M- Frankfurt Convention and Exhibition Center, sponsorizatu da Messe Frankfurt, Girmania, ciculu holding: una volta à l 'annu, zona di mostra: 312.000 metri quatratu, i visitori: 144.000 persone, u numeru di espositori è espositori marche righjuntu 4.387.

AMBIENTE Spring hè unu di u più grande scala di mostra di u mondu, u megliu effettu cummerciale di fiera di prudutti di cunsumu d'alta qualità, tenuta annualmente in u terzu centru di fiera più grande di u mondu Frankfurt International Exhibition Center, Germania, a mostra ùn hè micca solu l'informazione di u produttu di l'espositori naziunali. centru di scambiu, Hè ancu un locu ideale per espositori per scuntrà novi clienti.

Sicondu e statistiche ufficiali di l'esposizione, l'area di mostra generale di l'ultima mostra hè di 312.000 metri quadrati, 4.387 cummircianti di 96 paesi è regioni anu participatu à a mostra, cuncintratu nantu à a visualizazione di una varietà di materiale di cucina novi è unichi, accessori per a casa. , ornamenti è rigali.A mostra hà ricevutu un totale di 144 000 visitatori prufessiunali, di quale circa 53% sò da l'esteru.Sicondu l'inchiesta di l'espositori è i visitori, u 95% di i visitori sò "satisfatti" o "assai soddisfatti" di l'effettu di l'esposizione.In currispundenza, più di 2/3 espositori dicenu chì anu ottinutu u scopu di esibizione previstu è ottinutu risultati satisfacenti.In più di l'ospiti domestici da Germania, a mostra da l'Italia, Francia, Paesi Bassi, Stati Uniti, Regnu Unitu, Svizzera, Spagna, Cina, Turchia è altri paesi sò i principali fonti di visitatori d'oltremare.Assistendu à a mostra ùn solu vi dà accessu à i cumpratori più prufessiunali in u mondu, ma ancu vi dà accessu à l'ultime tendenzi di i prudutti è i tendenzi di u mercatu.

Gamma di mostre

Beni di cunsumu: utensili di cucina, articuli per a casa: vetru, Cina, ceramica, utensili in metallo, utensili di cucina, piatti è friggitrici, picculi apparecchi, utensili da pane, imballaggi rapidi per l'alimentariu, attrezzature è utensili di pulizia domestica, accessori di cucina è tessili.

Artigianato: Serie di rigalu internaziunali, marocchini in pelle, ghjochi, articuli è artighjanali, tabacco, pitture, candele, rigali in edizione limitata fabbricati è raccolti, prudutti di serie intagliati a manu, disinni originali è rigali populari, decorazioni di staggione, articuli cuntempuranei.

Decorazione di a casa: decorazione di l'internu, decorazioni, case di campagna, mobili è accessori etnici, mobili cuncepiti, accessori per a casa è tessili, lampade interni, mobili persunale, accessori classici per a casa, pitture è cornici, specchi cast, mobili, accessori per a casa, tessili di casa.


Tempu di post: 15-Jan-2023