• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Un salutu à i più belli travagliadori - Zhang Li

Gorky hà dettu una volta: "U travagliu hè a fonte di ogni gioia è di tutte e cose boni in u mondu".U travagliu hè u più bellu, è a bellezza appartene à tutti i travagliadori in u mondu.Hè tù, hè I, hè ellu, in ogni angulu di Ruichen, hè stata aderendu à i valori "integrità, rispunsabilità, intraprendente", cù e duie mani per interpretà a rispunsabilità, cù a spalla per mantene a rispunsabilità, cù a cuscenza per scrive. dedizione, cun sudore per discrive a vita......
Ci sò assai boni qualità in u travagliu, u travagliu duru, micca a paura di u travagliu duru hè industrious;Per piglià qualcosa in seriu ùn hè micca esse seriu;Ùn falsi, cercate a verità da i fatti, l'integrità, vale a pena confià hè l'integrità;Avè un sensu di pruprietà, ùn shirk, rispunsevuli di i risultati di u travagliu hè rispunsevuli;Micca cuntentu di u statu quo, persiste in l'apprendimentu, l'innuvazione cuntinuu, ùn teme micca e difficultà, hè intraprendente ...... O industrious, o attentu, o seriu, o integrità, o intraprendente, o rispunsevuli finu à chì vi cunforme. una spezia di corpu, sì un bellu travagliadore !

1

Quist'annu hè u 14u annu chì Zhang Li hà travagliatu in Realfortune.U tempu vola è 14 anni sò passati in pocu tempu, ma qualcosa hà cambiatu in silenziu.Ciò chì resta invariatu hè l'attitudine di Zhang Li versu u travagliu.U so cuntenutu di u travagliu passa per tuttu u ligame di produzzione è vendita di a cumpagnia.Pazienza, cura, integrità è rispunsabilità sò indispensabili in a so pusizioni, è Zhang Li interpreta perfettamente queste qualità.
Zhang Li hà aderitu à u principiu di mai esse falsu è di circà a verità da i fatti.Verificate cù cura i prezzi, l'ordine, l'accessori, etc., sottumessi da i culleghi, è fate una seconda verificazione per truvà prublemi pussibuli in u tempu, per evità perdite per a cumpagnia è i clienti.Effettivamente, ùn ammuccià micca, micca falsu, micca mancante, micca accoltu.L'alloghju in u travagliu ùn deve esse un termini pusitivu, u cumpletu di u travagliu deve esse perfettu, micca quasi, superficial.Zhang Li insiste sempre à scopre i prublemi di i so culleghi, a corregge è li raporta à elli, è stabilisce standard elevati per ella è i culleghi.
Inoltre, hè ancu rispunsevuli di cuuperà cù u dipartimentu di vendita per fà una citazione di u costu di u produttu, ogni prublema di pocu dettagliu, vi purterà à u travagliu di seguitu ùn pò esse realizatu nurmalmente, per furtuna, a cura di Zhang Li hè quì per tutti per vede. .Finu a ora, Zhang Li hà trattatu a citazione pò esse dichjaratu chì hè zero sbagli.Credu chì in u futuru ella pò sempre aderisce cum'è sempre.


Tempu di post: 29-Jan-2023