• pagina-head-01
  • pagina-head-02

Un salutu à i più belli travagliadori - Zhang JingShu

3

U vostru imballaggio hè troppu forte per smontarà.
I prudutti d'esportazione di Realfortune sò principarmenti lampi è vasi, tramindui fragili è facilmente danucati si sò trascurati.À questu tempu, l'imballu di merchenzie ghjoca un rolu cruciale.A sorella anziana Zhang Jingshu da u Dipartimentu di logistica impaccherà parechje strati quant'è pussibule quandu imballa per i clienti, per evità danni innecessarii à i prudutti nantu à a strada è assicurà chì i clienti ponu riceve i prudutti intacti in un tempu.A causa di u stilu di travagliu eccellente di Zhang Jingshu, u tassu di rottura di i nostri prudutti hè assai bassu, chì hè a rispunsabilità di e persone Realfortune.

Calchì volta ci sarà qualchi ordini urgente, chì deve esse spediti in u listessu ghjornu, o i prudutti chì sò stati imballati bisognu à esse repackaged quandu i clienti hannu novi esigenze.Dopu avè intesu queste cose, Zhang Jingshu si lanciò immediatamente in u travagliu senza una parolla di lagnanza.E mani volanu veloci, ma a qualità di l'imballu hè a stessa cum'è prima.U stilu di travagliu duru di Zhang Jingshu hè statu ricunnisciutu è elogiatu da i so culleghi.

Onestà, rispunsabilità, forge avanti, Realfortune persone di sta forza spirituale simplici è ferma, vale a pena à amparà.
Guidati da i valori di "integrità, rispunsabilità è impresa", rispettemu u travagliu è sustenemu l'atmosfera forte di creazione.

Chì u travagliu onestu è u travagliu duru diventanu l'ordine di u ghjornu;Esternamente, simu rispunsevuli di i nostri clienti, rispunsevuli di i nostri partenarii, hè a so scelta unswerving.
A crescita persunale hè inseparabile da u sviluppu di a cumpagnia.U sviluppu è u prugressu di a cumpagnia dipende da i sforzi è a creazione di sti travagliadori in a cumpagnia.
À l'occasione di u Primu di Maghju, prumuvemu u spiritu di u travagliu, rendemu umagiu à i travagliadori, è allegemu quelli chì custruiscenu i sogni.


Tempu di post: Feb-11-2023